Универзитет у Београду
Машински факултет
lat
ћир
|
eng
ВЕСТИ
СЕРВИСИ
АЛУМНИ
ПОШТА
УПИС
СТУДИЈЕ
ИСТРАЖИВАЊЕ
СТУДЕНТИ
БИБЛИОТЕКА
ОРГАНИЗАЦИЈА
АКРЕДИТАЦИЈА
ФАКУЛТЕТ
почетак
»
Акредитације Машинског факултета
»
Акредитације Машинског факултета
»
Самовредновање и оцењивање квалитета у школској 2021/22. г.
»
Самовредновање и оцењивање квалитета у школској 2021/22. г.
Sidebar
УПИС
СТУДИЈЕ
ИСТРАЖИВАЊЕ
СТУДЕНТИ
БИБЛИОТЕКА
ОРГАНИЗАЦИЈА
АКРЕДИТАЦИЈА
ФАКУЛТЕТ
Самовредновање и оцењивање квалитета у школској 2021/22. г.
Извештај о самовредновању високошколске установе
Увод
Прилог 0.1. Акт о оснивању високошколске установе
Прилог 0.2. Дозвола за рад издата од стране Министарства просвете, науке и технолошког развоја
Прилог 0.3. Уверење о акредитацији установе издат од стране НАТ
Прилог 0.4. Уверења о акредитацији студијских програма установе издата од стране НАТ
Прилог 0.5. Акт о акредитацији за обављање научно истраживачке делатности
Прилог 0.6. Акт о именовању органа пословођења
Прилог 0.7. Доказ о упису органа пословођења у Регистар у Привредном суду
Прилог 0.8. Статут Универзитета у Београду - Машинског факултета
Прилог 0.9. Правилник о организацији и систематизацији послова на Машинском факултету Универзитета у Београду
Стандард 1
Прилог 1.1. Стратегија обезбеђења квалитета
Прилог 1.2. Мере и субјекти обезбеђења квалитета
Прилог 1.3. Акциони план за спровођење стратегије и одлуке о његовом усвајању и допунама
Прилог 1.4. Сертификати ИМСа
Прилог 1.4.1. Политика ИМСа Универзитета у Београду – Машинског факултета и Иновационог центра Машинског факултета
Прилог 1.4.2. Мисија Универзитета у Београду – Машинског факултета
Прилог 1.4.3. Визија Универзитета у Београду – Машинског факултета
Прилог 1.4.4. Шема ИМС модела Универзитета у Београду – Машинског факултета и Иновационог центра Машинског факултета
Прилог 1.5. Сертификати ASIIN акредитације
Стандард 2
Прилог 2.1. Правилник о стандардима и поступцима за обезбеђење квалитета
Прилог 2.1.1. Правилник о вредновању ваннаставних активности студената на Универзитету у Београду – Машинском факултету
Прилог 2.1.2. Одлука о имплементацији система за финансијско управљање и контролу
Прилог 2.2. Усвојени план рада и процедура за праћење и унапређење квалитета високошколске установе у оквиру стандарда квалитета
Прилог 2.3. Усвојени годишњи извештаји о раду успостављеног тела (комисије, одбора, центара) за унутрашње осигурање квалитета високошколске установе
Стандард 3
Прилог 3.1. Формално успостављено тело (комисија, одбор) са конкретном одговорношћу за унутрашње осигурање квалитета у високошколској установи (извод из Статута) и опис рада (до 100 речи).
Прилог 3.1.1. Одлуке о именовању Центра за квалитет наставе и акредитацију и комисија у његовом саставу
Прилог 3.1.2. Одлука о именовању Тима за координацију са КАПК-ом
Прилог 3.1.3. Правилник о раду Центра за квалитет наставе и акредитацију
Прилог 3.1.4. Одлука о именовању представника студената у Наставно-научном већу Факултета
1)
Прилог 3.1.5. Одлука о награђивању Драган Стаменковић за остварен резултат током студентског вредновања педагошког рада наставника и сарадника
Прилог 3.1.6. Правилник о додели награде за најбољу књигу
Прилог 3.1.7. Списак добитника награде за најбољу књигу аутора са Универзитета у Београду – Машинског факултета у претходном петогодишњем периоду
Прилог 3.1.8. Извод из записника са ННВ -15/2021 које је одржано 08.07.2021.
Прилог 3.1.9. Списак чланова колектива који су добили Плакете и Захвалнице поводом Дана Факултета у периоду 2016-2021. година
Прилог 3.1.10. Правилник о полагању испита и оцењивању на испитима Универзитета у Београду
Прилог 3.1.11. Правилник о награђивању студената Универзитета у Београду – Машинског факултета
Прилог 3.2. Списак свих анкета
Прилог 3.3. Документ о анализи резултата анкета и о усвајању корективних и превентивних мера
Прилог 3.3.1. Резултати анализе анкете о квалитету наставе током ванредног стања 2020. године – Студентски парламент
Прилог 3.3.2. Пример оцене организације конференција и семинара за иновацију знања - Анализа резултата анкете за оцену квалитета симпозијума SIE 2018
Прилог 3.3.3. Анкетни листић за оцену испоричилаца IT опреме
Прилог 3.3.4. Анкетни листић за ненаставне организационе целине
Прилог 3.3.5. Анкетни листић о задовољству послодаваца стеченим квалификацијама дипломаца
Стандард 4
Табела 4.1. Листа свих студијских програма који су акредитовани на високошколској установи од 2011. године са укупним бројем уписаних студената на свим годинама студија у текућој и претходне 2 школске године
Табела 4.2. Број и проценат дипломираних студената (у односу на број уписаних) у претходне 3 школске године у оквиру акредитованих студијских програма. Ови подаци се израчунавају тако што се укупан број студената који су дипломирали у школској години (до 30. 09.) подели бројем студената уписаних у прву годину студија исте школске године. Податке показати посебно за сваки ниво студија.
Табела 4.3. Просечно трајање студија у претходне 3 школске године. Овај податак се добија тако што се за студенте који су дипломирали до краја школске године (до 30.09.) израчуна просечно трајање студирања. Податке показати посебно за сваки ниво студија.
Прилог 4.1. Анализа резултата анкета о мишљењу дипломираних студената о квалитету студијског програма и постигнутим исходима учења.
Прилог 4.2. Анализа резултата анкета о задовољству послодаваца стеченим квалификацијама дипломаца.
Прилог 4.3.1. Водич кроз академске студије 2018 2019
Прилог 4.3.2. Водич кроз академске студије 2019/2020
Прилог 4.3.3. Водич кроз академске студије 2020/2021
Прилог 4.3.4. Водич кроз академске студије 2021/2022
Прилог 4.4.1. Књига предмета ОАС 2018/2019
Прилог 4.4.2. Књига предмета ОАС МИ 2019/2020
Прилог 4.4.3. Књига предмета ОАС МИ 2020/2021
Прилог 4.4.4. Књига предмета ОАС ИТМ 2019/2020
Прилог 4.4.5. Књига предмета ОАС ИТМ 2020/2021
Прилог 4.4.6. Књига предмета МАС МИ 2018/2019
Прилог 4.4.7. Књига предмета МАС МИ 2019/2020
Прилог 4.4.8. Књига предмета МАС МИ 2020/2021
Прилог 4.4.9. Књига предмета МАС И4.0 2020/2021
Прилог 4.4.10. Књига предмета ДС 2018/2019
Прилог 4.4.11. Књига предмета ДС 2019/2020
Прилог 4.4.12. Књига предмета ДС 2020/2021
Стандард 5
Прилог 5.1.1. Анализа резултата анкета студената о квалитету наставног процеса
Прилог 5.1.2. Правилник о вредновању педагошког рада наставника и сарадника
Прилог 5.2.1. Процедуре и поступци који обезбеђују поштовање плана и распореда наставе - Правилник о настави на ОАС
Прилог 5.2.2. Процедуре и поступци који обезбеђују поштовање плана и распореда наставе - Правилник о настави на МАС
Прилог 5.2.3. Правилник о полагању испита и оцењивању на испиту
Прилог 5.2.4. Календар наставе и испита 2016/2017 - ОАС
Прилог 5.2.5. Календар наставе и испита 2016/2017 - МАС
Прилог 5.2.6. Календар наставе и испита 2017/2018 - ОАС
Прилог 5.2.7. Календар наставе и испита 2017/2018 - МАС
Прилог 5.2.8. Календар наставе и испита 2018/2019 - ОАС
Прилог 5.2.9. Календар наставе и испита 2018/2019 – МАС
Прилог 5.2.10. Календар наставе и испита 2019/2020 – ОАС
Прилог 5.2.11. Календар наставе и испита 2019/2020 – МАС
Прилог 5.2.12. Календар наставе и испита 2020/2021 – ОАС
Прилог 5.2.13. Календар наставе и испита 2020/2021 – МАС
Прилог 5.2.14. Календар наставе и испита 2021/2022 – ОАС
Прилог 5.2.15. Календар наставе и испита 2021/2022 – МАС
Прилог 5.2.16. Распоред наставе у јесењем семестру школске 2020/21. године
Прилог 5.2.17. Распоред наставе у пролећном семестру школске 2020/21. године
Прилог 5.2.18. Распоред наставе у јесењем семестру школске 2021/22. године
Прилог 5.2.19. Правилник о стручној пракси
Прилог 5.3. Доказ о спроведеним активностима којима се подстиче стицање активних компетенција наставника и сарадника (
https://vesti.mas.bg.ac.rs/?cat=7
)
Стандард 6
Табела 6.1. Назив и број текућих научноистраживачких/уметничких пројеката чији су руководиоци наставници стално запослени у високошколској установи.
Табела 6.2. Списак наставника и сарадника запослених у високошколској установи, учесника у текућим међународним и домаћим пројектима
Табела 6.3. Збирни преглед научноистраживачких и уметничких резултата у установи у претходној календарској години према критеријумима Министарства
Табела 6.4. Списак SCI/ ССЦИ-индексираних радова по годинама за претходни трогодишњи период
Табела 6.5. Листа одбрањених докторских дисертација у установи у претходне три школске године са резултатима који су објављени или прихваћени за објављивање
Табела 6.6. Назив и број текућих стручних и уметничких пројеката који се тренутно реализују у установи чији су руководиоци наставници стално запослени у високошколској установи
Табела 6.7. Листа ментора према тренутно важећим стандардима који се односи на испуњеност услова за менторе у оквиру образовно-научног, односно образовно-уметничког поља
Прилог 6.1. Списак награда и признања наставника, сарадника и студената за остварене резултате у научно-истраживачком раду
Прилог 6.2. Однос наставника и сарадника укључених у пројекте у односу на укупан број наставника и сарадника на високошколској установи
Прилог 6.3. Однос броја SCI-индексираних радова у односу на укупан број наставника и сарадника на високошколској установи
Прилог 6.4. Програм научноистраживачког рада Машинског факултета Универзитета у Београду за период 2020-2024.
Прилог 6.5. Правилник о организацији, промоцији и извештавању о научно-стручним скуповима на Машинском факултету
Стандард 7
Табела 7.1. Преглед броја наставника по звањима и статус наставника у високошколској установи (радни однос са пуним и непуним радним временом, ангажовање по уговору)
Табела 7.2. Преглед броја сарадника и статус сарадника у високошколској установи (радни однос са пуним и непуним радним временом, ангажовање по уговору)
Прилог 7.1. Правилник о начину и поступку стицања звања и заснивања радног односа наставника и сарадника Универзитета у Београду – Машинског факултета
Прилог 7.2. Правилник о минималним условима за стицање звања наставника и сарадника на Универзитету у Београду Машинском факултету
Прилог 7.3. Правилник о извођењу приступног предавања при избору у звање наставника на Машинском факултету Универзитета у Београду
Прилог 7.4. Програм развоја научноистраживачког подмлатка Машинског факултета - Универзитета у Београду за период 2020 2024. год.
Прилог 7.5. Однос укупног броја студената (број студената одобрен акредитацијом помножен са бројем година трајања студијског програма) и броја запослених наставника на нивоу установе
Стандард 8
Табела 8.1. Преглед броја студената по нивоима, студијским програмима и годинама студија на текућој школској години
Табела 8.2. Стопа успешности студената. Овај податак се израчунава за студенте који су дипломирали у претходној школској години (до 30.09) а завршили студије у року предвиђеном за трајање студијског програма
Табела 8.3. Број студената који су уписали текућу школску годину у односу на остварене ЕСПБ бодове (60), (37-60) (мање од 37) за све студијске програме по годинама студија
Прилог 8.1. Правилник о упису студената на студијске програме Универзитета у Београду
Прилог 8.1.1. Правилник о утврђивању права на упис лица са инвалидитетом
Прилог 8.2. Правилник о полагању испита и о оцењивању на испиту (Прилог 5.2.3)
Прилог 8.3. Процедуре и корективне мере у случају неиспуњавања и одступања од усвојених процедура оцењивања
Стандард 9
Табела 9.1. Број и врста библиотечких јединица у високошколској установи
Табела 9.2. Попис информатичких ресурса
Прилог 9.1. Општи акт о уџбеницима
Прилог 9.2. Списак уџбеника и монографија чији су аутори наставници запослени на високошколској установи (са редним бројевима)
Прилог 9.3. Однос броја уџбеника и монографија (заједно) чији су аутори наставници запослени на установи са бројем наставника на установи
Прилог 9.4. Правилник о раду Библиотеке
Прилог 9.5. Правилник о раду центра за информационо-комуникационе технологије
Прилог 9.6. Каталог књига у издању Машинског факултета Универзитета у Београду
Стандард 10
Табела 10.1. Број ненаставних радника запослених са пуним или непуним радним временом у високошколској установи у оквиру одговарајућих организационих јединица
Прилог 10.1. Шематска организациона структура високошколске установе
Прилог 10.2. Aнализа резултата анкете процени квалитета рада органа управљања и рада стручних служби
Прилог 10.3. Правилник о организацији и систематизацији послова на Машинском факултету Универзитета у Београду
Стандард 11
Табела 11.1. Укупна површина (у власништву високошколске установе и изнајмљени простор) са површином објеката (амфитеатри, учионице, лабораторије, организационе јединице, службе)
Табела 11.2. Листа опреме у власништву високошколске установе која се користи у наставном процесу и научноистраживачком раду
Табела 11.3. Наставно-научне и стручне базе
Стандард 12
Прилог 12.1.1. Одлука о усвајању финансијског плана за 2019. годину
Прилог 12.1.2. Одлука о усвајању финансијског плана за 2020. годину
Прилог 12.1.3. Одлука о усвајању финансијског плана за 2021. годину
Прилог 12.2. Финансијски извештај за 2020. годину
2)
Стандард 13
Прилог 13.1. Документација која потврђује учешће студената у самовредновању и провери квалитета
Стандард 14
Прилог 14.1 Извештај о интерној провери квалитета
3)
Прилог 14.2 Извештај о екстерној провери квалитета
4)
Стандард 15
Табела 15.1. Списак свих акредитованих студијских програма докторских студија.
Табела 15.2. Списак организационих јединица, које се баве уједначавањем квалитета свих докторских студија на високошколској установи ( Савет докторских студија, докторска школа... )
Табела 15.3. Списак чланова организационих јединица за квалитет докторских студија високошколске установе
Прилог 15.1 Правилник о докторским студијама
Прилог 15.2 Извод из Статута који регулише докторске студије
Прилог 15.3 Правилник о раду докторске школе
Прилог 15.4 Правилник о избору ментора
Прилог 15.5 Поступак израде и одбране докторске дисертације односно докторског уметничког пројекта
1)
,
2)
,
3)
,
4)
Извештаји који немају документ су доступни у Архиви Факултета - 1. спрат у Секретаријату